Monday, January 18, 2016

Hello 2016

Salam semua

First of all lama tak update blog kan..al maklum la busy bergelar student..er actually masih blur phase.Maksudnya baru register study and baru warm up utk gear dua..hihi.So dah tahun 2016 ..hmm cepat masa berlalu..tup2 dah masuk 36!wow..serius cepat masa..anak2 pun dah makin tinggi..abang dah darjah dua..adik nak masuk 4 thn..So tahun ni insyaallah aku sambung belajar lagi..habis graduate continue in phd study pulak.Alhamdullilah dapat mybrain semua..bolehla buat belanja yuran..rezeki Allah ..

Soalan orang tanya..tak penat ke?Serius aku penat..sapa kata belajar tak penat..tapi once you get the opportunity, just go for it.Buat je..pejam je mata...fikir masa depan anak2..lagipun aku nak mereka tgk yg maknya rajin belajar..so anak2 pun akan turut inspire nak rajin macam mak dia.walaupun maknya tak rajin mana..muahaha...So kalau penuh instagram aku gambo gi vacay, tandanya aku stress.so travel adalah salah satu method utk release stress...so actually penuh kalendar thn 2016 ni ngan travel je..mana aku dpat duit nak berjalan2 ni..bagi aku, ,insyaallah.rezeki Allah bagi..so tak salah utk spend with family..dari beli brg2 yg tak sepatutnya..kan kan.duit boleh dicari..tapi masa utk anak2 tak leh kita cari. Yang penting ada simpanan , lagipun ekonomi pun tak memberansangkan sejak menjak ni..

Ok..nak sambung buat paper..ZZZ

0 Comments:

Search This Blog